13. srpna 2014

Bohemia Chips s příchutí pikantní grilované masíčko

Dnes jsem se rozhodl udělat recenzi na Bohemia Chips s příchutí pikantní grilované masíčko. Narazil jsem na ně v obchodě a řekl jsem si, že novinku z limitované edice musím rychle zkusit. Po ochutnání prvních chipsů jsem byl velice mile překvapen, protože tak dobré chipsy jsem už dlouho neměl. Kombinace vůní a chutí pikantního koření s příchutí grilovaného masíčka není vůbec špatná a budete si připadat, jako kdybyste opravdu jedli pořádný kus grilované flákoty. Jsou dokonce tak moc pikantní, že oheň, který budete mít následně v puse, uhasíte jedině dobře vychlazeným pivem (které nepiju :D).

Dokonce se povedl i design balíčku.
Tyto chipsy jsou asi nejkvalitnější, které jsem za poslední dobu měl. V celém balíčku jsem nenašel ani jednu připálenou brambůrku, váha odpovídala přesně 77 g uvedených na obalu. Všechny chipsy byly také v celku a ne na padrť, jak už to bývá zvykem.


Nová příchuť mi velice zachutnala, byla výborná a zařadila se mezi mé nejoblíbenější. Proto si také zaslouží vysoké hodnocení.

Hodnocení: 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat