12. srpna 2014

Koláček do hrníčku od Dr. Oetkera


Taky jsem jednou podlehla slabé chvilce (jsem bez žertu závislá na sladkém, by the way) a podle návodu na internetu jsem si připravila buchtu v hrníčku z mikrovlnky. Recept sem házet nebudu. Nechci mít své následovníky. Jednak se opravdu nejedná o nic pro zdraví přínosného, jednak jsem sice zabila svůj momentální chtíč, ale za cenu následné nevolnosti. Buchta totiž opravdu dobrá nebyla. Byla strašně vysušená a já ji hřebík do rakve přibila ještě dodáním šlehačky. No je mi špatně i teď, když o tom jenom píšu. To se nám tak ale jednou v domácnosti objevil tenhle Koláček do hrníčku s příchutí perníku. A já miluji perník. Proto jsem neváhala.


Poctivě jsem smíchala obsah sáčku s mlékem a na dvě minuty dala podle návodu do mikrovlnky. Vše bylo jednoduché a rychlé, jak si jen naše povrchní a uspěchaná společnost vyžaduje. Jak už to ovšem bývá s těmito výdobytky moderní doby, konečný výsledek měl k pravému perníku hodně daleko!


Z chuti jsem nijak extrémně nadšená nebyla a znovu mě chytlo svědomí, že místo poctivého pečení jsem se právě oddávala jakési rádoby kuchařině stvořené za pomocí nezdravého mikrovlnného záření. Je mi líto, že v dnešní obě převládá kvantita nad kvalitou. Věřím ale, že matky z mimibazaru vezmou takové instantovky útokem. 

Hodnocení: 3/10

Žádné komentáře:

Okomentovat