10. července 2014

Bohemia Chips s příchutí kečup a majonéza

Bohemia Chips u mě vedou s farmářskými sýrovými. Na novou příchuť Kečup a majonéza jsem byla ale také natěšená, třebaže se mi kombinace těchto dvou ochucovadel nezdála zrovna nejšťastnější. Nevím, jak ostatní, ale nikdy by mě nenapadlo dát si třeba hranolky s oběma variantami. Vlastně se mi z představy této splátanice mírně zvedá žaludek. Zpět ale k brambůrkám, u kterých tato kombinace vůbec nemusí dopadnout špatně.

Dřív než jsem stačila pořídit další fotodokumentaci, byly brambůrky ostatními snědeny. Z toho vyplývá, že aspoň někomu se nové chipsy zavděčily.
Mé obavy se ale bohužel naplnily. Po ochutnání na mě byla příchuť až moc kyselá a silně mi připomínala brambůrky octové. A mezi námi - ty opravdu ráda nemám. Možná se v Bohemia měli vykašlat na majonézu a udělat pouze kečupovou variantu. Například kečupové STIX od Lay's patří k mým nejoblíbenějším, takže i tady by mohl být konečný výrobek velice zajímavý. Podobně jako v minulosti příchuť niva, houby nebo například grilované maso u mě kečup a majonéza zkrátka nezabodovaly. Chválím aspoň grafiky za sympatický obal. A rovnou bych měla návrh na další ochucení. V sortimentu Bohemia Chips mi rozhodně chybí brambůrky hořčicové.

PS: Obecně bych zapracovala také na obsahu sáčku. Schválně někdy objem zkusím přeměřit, ale po rozbalení velkého balíčku je to opravdu smutný pohled na tu trochu na dně, zvláště když se chcete podělit i s ostatními.

Hodnocení: 6/10





1 komentář: