20. července 2014

Nezničitelný lak na nehty Dermacol Neon Pink



Neonové barvičky laků Dermacol byly neodolatelné, proto hned jeden z nich, Neon Pink, skončil v mé obsáhlé sbírce laků. Až později jsem si všimla, že je určen pro umělé nehty. Takovou příšernost nevedu, ale jako starý flegmatik jsem usoudila, že to vadit moc nebude.

Můj foťák tuhle barvu moc nepobíral. Pro představu - přibližně tak to ale nějak vypadalo.
Lahvička laku je menší než obvyklé laky (ty které kupuji já), obsah je 5 ml. S malým štětečkem se lak výborně aplikuje. Původně jsem si chtěla navzdory doporučení nanést pouze jednu vrstvu. Měla jsem naspěch a vůbec jsem na tak choulostivou disciplínu jako je lakování nehtů dost velký nervák. Co bych ovšem pro recenzi neudělala: Odvážila jsem se a nehty natřela také vrstvou druhou. Lak víceméně dobře schne, s tím že jako s většinou laků musíte aspoň hodinu po nanesení dodržovat klidový režim a nepouštět se do velkých manuálních činností. Barva byla překrásná a jasně zářila. Co je ale nejdůležitější, lak opravdu držel.

Den poté a má neméně kvalitní demonstrace toho, že lak opravdu držel

A to jsem ho i podrobila zátěžovému testu a druhý den jsem s ním pracovala. (V rámci anonymity nechci dávat žádné indicie ke své osobě, ale snad jen můžu podotknout, že kancelářská práce to opravdu nebyla, naopak!) Nehty jsem si nalakovala ve čtvrtek večer a teprve v úterý jsem začala pozorovat první známky odlupování. V průměru lak tedy vydrží tři, čtyři dny, záleží na konkrétních činnostech. Po dlouhé době jsem se tedy setkala se skutečně kvalitním lakem.

Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat