11. července 2014

Super Frankie Energy Drink

Dnes jsem si šel do místní Večerky koupit něco na zub. Neměl jsem ale ani páru, co by to mělo být. Jelikož jsem před nějakým časem začal sbírat plechovky, tak jsem se rovnou odebral k regálu s "energiťákama", jestli nemají nějakou novinku. A tam jsem nemusel dlouho vybírat. Už z dálky jsem totiž zahlédl novinku Super Frankie energy drink. Cena byla 14,90 - no nekupte to :)


Po otevření plechovky s pěkným designem a vylití jejího obsahu do sklenice, jsem zjistil, že Super Frankie má růžovou barvu a klasickou vůni, jakou má většina obyčejných energiťáků. Chuť mi přišla nahořklá, trochu do kysela. Perlivý byl jemně. Byl jsem nedočkavý, a proto jsem drink vypil nevychlazený. Ostatním ale doporučuji vychladit a chuť bude tak určitě o hodně lepší.

Z obalu se dá přečíst, že se jedná o český výrobek.
Obsahem se vyrovná všem obyčejným energeťákům, jen má navíc 0,4% kreatínu. Skvěle se hodí k slaným brambůrkám.

Energy drink mi docela chutnal a snad přibude i více příchutí této nové značky.


Celkové hodnocení:  7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat