2. července 2014

Dafo Česneková pasta / Hellmann's Kečup se sladidly z rostliny stévie

První brandnooz a hned pár super věcí. Jako první jsem se rozhodla otestovat česnekovou pastu od Dafo a nový kečup Hellmanns. Pohled na česnekovou pastu ve mně totiž okamžitě vyvolal asociaci na langoše. Bylo ostatně na čase si s jejich přípravou jednou trhnout premiéru. (Ehm, ty jogurtové od Hrušky bych s dovolením nepočítala. Bylo to ve stavu největší pohodlnosti a... vůbec bych to už dále nerozpitvávala. Nechci si kazit pověst hardcore hatera.) Zvolila jsem tento recept (první v pořadí) a vše jsem zvládla překvapivě lehce.

Před

Nevím, proč jsem měla o langoších v hlavě vždy zafixované, že jsou časové náročné a je kolem nich hodně bordelu.

Po

Zpět k našim výrobkům. Nevím, jestli bych si česnekovou pastu koupila v obchodě. Připadá mi to zbytečné, asi jako kupovat si strouhaný sýr. Když ale není po ruce česnek, pastu jako když najdete. I přes zavřený obal se na mě line její úžasná vůně. Chvíli mi trvá, než zjistím, jak se ta věc otevírá. Po otevření je třeba opatrné manipulace, protože pasta má velice řídkou konzistenci a lehko tak může skončit jinde než na jídle. (True story.) Samotná mi moc nechutná, protože je hodně naložená v soli. Cílové pokrmy tak nemusíte aspoň nijak zvláštně solit. Česnek v ní překvapivě není agresivně cítit. Celkově bych to tedy viděla na zlatý střed, který v kombinaci s mým výborným langošem chutná opravdu skvěle.

Hledej teaser na mou další recenzi

Kečup mi přijde už trochu pokrytecké hodnotit. Nejsem kečupová, toto ochucovadlo nevyhledávám a těžko tak dokážu říct, jak moc je kečup dobrý nebo špatný. Řekněme ale že tenhle nebyl nejhorší a plusové body uděluji jeho zdravějšímu složení.

Hodnocení pasta: 8/10
Hodnocení kečup: 7/10
(Mimo kategorii hodnocení langoš: 10/10)

Žádné komentáře:

Okomentovat